.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ماندگارترین کار شهرداری بابل از زبان رئیس شورای شهر

رئیس شورای شهر بابل گفت : ورودی‌های شهر بابل مناسب شهر کهن و پرآوازه بابل نیست.

به گزارش خبرنگارشمال نيوزاز بابل، حجت ‌الاسلام حسن فلاح در مراسم افتتاح بلوار سردار شهيد ن‍ژاد اكبردرچهار راه معتمدی ورودي بابل ـ بهنمیر: با انتقاد شدید از ورودی‌های نامناسب شهر بابل بيان داشت:ورودی‌های شهر بابل مناسب شهر کهن و پرآوازه بابل نیست، زیرا بابل از همه شهرهای استان پرآوازه ‌تر و در کشور به آن نگاه ویژه‌ای می‌شود، ولی ورودی شهر بابل نامناسب و سبب شرمندگی است و این موضوع بارها مورد اعتراض شهروندان و مسافران بوده است.
وي افزود: مهم‌ترین اقدامی که درخيابان بابل ـ بهنمیر برای مردم محل انجام شد رفع دو مشکل اساسی بود، یکی آبگرفتگی شدید منطقه بوده که با کوچک‌ ترین بارندگی کل خیابان زيرآب رفته که با احداث کانال این مشکل حل شد.
رئیس شورای شهر بابل تصريح كر: از افتخارات شهرداری و شورای شهر بابل با وجود محرومیتی که شهرداری بابل در برخورداری از اعتبارات ملی دارد در دوره دوم و به ویژه دوره سوم کارهای کلان بسیار زیادی را در دستور کار خود قرار داده است.
فلاح گفت : احداث پل روگذر ایستگاه آمل، اجرای فاز اول کمربندی شرقی و احداث پل بزرگ میدان کشوری از بزرگ ‌ترین پروژه عمرانی تاریخ شهرداری بابل است.
فلاح ماندگارترین کار شهرداری بابل را احداث جاده ساحلی برشمرد و تصريح كرد: یکی از آرزوهای مردم بابل استفاده بهینه از حاشیه بابلرود بوده که در دوره سوم فعالیت شورا با زحمات شهرداری بابل چهار فازجاده ساحلی بابل افتتاح و تا پایان سال جاری فاز پنجم جاده ساحلی نیز به بهره‌برداری می‌رسد.
رئیس شورای شهر بابل : ضمن اشاره به اینکه ما درباره معرفی و ارج نهادن به سرداران خود تلاش جدی نداشته‌ایم، بيان داشت: اگر شهرهای دیگر شهیدی چون شهید سجودی داشتند مطمئنا به آن جنبه و جایگاه کشوری می‌دادند، ولی شهر ما از عظمت این شهید غافل است.
شهردار بابل نيز: از مشارکت شهروندان بابلی در انجام پروژه‌های عمرانی شهرداری بابل تقدیر کرد و بیان داشت: بهره ‌برداری پروژه‌های شهرداری و شورای شهر بابل به مشارکت جدی شهروندان بابلی نیاز دارد.
فرهادعسكري : همچنين از حمایت همه‌جانبه اعضای شورای شهر بابل برای اتمام پروژه‌های شهرداری بابل تقدیر کرد.
وي درادامه افزود: برای اینکه جاده و خیابان استاندارد داشته باشیم که نماد و توسعه هر شهری است شهرداری و شورای شهر بابل وظایف خود دانستند این مجموعه را به شهروندان ارائه دهند.
شهرداربابل تصريح كرد : این پروژه شامل یک کیلومتر رفیوژ وسط جاده با روشنایی چراغ‌ها، دو کیلومتر نهر روباز دو طرف خیابان، 1.5کیلومترکانال یک هزار و زیرسازی و آسفالت دو کیلومتر از مسیر این جاده بوده که به مدت چهار ماه به طول انجامید.
وی افزود : برای افتتاح این پروژه بیش از11 میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه شده است.
شهرداربابل بيان داشت : احداث بلوار شهید نژاداكبرسبب زیبایی و ظرافت این منطقه شده است و امروز استقرار خدمات رفاهی شایسته مردم این منطقه است.
عسكري درپايان گفت : انتظار داریم ساکنان منطقه از ریختن زباله در دو طرف بلوار خودداری کرده چراکه زمانی یک شهر آباد می‌شود که هر یک از شهروندان شهر احساس کنند به تنهایی خود شهردار شهر بوده و برای عمران و آبادانی بیشتر شهر تلاش کنند.
گفتني است : شهردار بابل در پایان به رسم يادبود با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از خانواده شهيد سردار نژاداكبر تقدیر کرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

حسینی 28 مهر 1390
بابل از همه شهرهای استان پرآوازه ‌تر و در کشور به آن نگاه ویژه‌ای می‌شود!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
بابلی- پرچم بالا 28 مهر 1390
بابل زیباو بزرگ و محوری با کلاس است، بابل ملیونی با کلاسترین و اروپایی(شبیه شهرای اروپاست) است، ما بابلی ها شبیه خارجیها زندگی می کنیم، قشنگترین و محوری ترین پلهای استان مال ماست، ما دو تا پل داریم و در حال ساخت پل دیگری هستیم به بابل شهر پلها هم می گویند،ما اگر یک فرودگاه داشتیم می توانست خیلی خوب باشد شهردار و دیگران باید به فکر باشن، البته بابل یک مقدار کثیف هست که باید بیشتر به اون رسیدگی بشه بعضی جاها هم قدیمی و عقب مونده هست، بهرحال بابل با وجود اینکه شهر خیلی بزرگی نیست ولی می تونه در آینده شاید حرفایی برای گفتن داشته باشه اگه مسئولین به فکر باشن ، از خیلی نظرها ما از رقبا عقب افتادیم مثل ساری و آمل و حتی قائمشهر، بهرحال ما کلاس داریم و این از درجه بالایی برخورداره حتی تهرانی ها هم از کلاس ما تعجب می کنن

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.059 seconds.